Aankomst in Hanoi

9 februari 2016 - Hanoi, Vietnam

De eerste dag in Vietnam zit er al weer bijna op! Met behulp van een vriendelijke Nieuw-Zeelandse backpackster had ik zo een hostel in de Old Quarters van Hanoi gevonden, al was de busreis vanaf het vliegveld wel spannend: het is nog maar de vraag of je de goede lijn te pakken hebt en het verkeer is nogal een zooitje! Gelukkig ging het goed (en het kost ook echt niks!) en na gesettled te zijn heb ik de stad een beetje verkend, heerlijk Vietnamees gegeten en alvast de rest van de week gepland. Morgen op het schema: verdere verkenning van Hanoi en 's avonds vertrek naar Sapa met de slaapbus, om daar 2 dagen te hiken! :D foto's volgen hopelijk snel, als ik ze ooit van de camera op de iPad krijg...

1. Noudnota:
    9 februari 2016
    Hallo ,minke ! Nou de kop is er af ! Hoop echt van harte dat je een fijne tijd hebt en mooie en interessante dingen ervaart ! Kus van pa
  2. Marita Nota:
    9 februari 2016
    FIJN DAT ALLES GOED VERLOOP!!

LIEFS MARITA
  3. Rianne Nota:
    Wow! Klinkt goed!
  4. Pascale van Dopperen:
    Hoi Minke,

Ik wil jou heel veel reis plezier toewensen geniet van deze mooie tijd.

Groetjes Pascale
  5. Dicky Boele:
    9 februari 2016
    Geweldig Minke, ik ga jou volgen! Geniet!
  6. Geertje Kamminga:
    9 februari 2016
    Hoi Minke, we wensen je een hele interessante reis met belevenissen waarop je jaren later met veel plezier kunt terugkijken en van kunt genieten! Groetjes, Geertje & family
  7. Grietje Bekker:
    9 februari 2016
    Knap hoor, Minke. Ik ga je volgen en wens je veel suc6 en plezier op je tocht.
  8. Hendrik-Jan:
    10 februari 2016
    "De Avonturen van Minke in Vietnam" - ik ga ze op de voet volgen! Echt ontzettend STOER!
  9. Corry nota:
    10 februari 2016
    Dag Minke, de eersteberichten zijn goed: reis goed verlopen, collega backpackster ontmoet, hostell gevonden, verkennings-tocht gedaan, lekker gegeten. En..de nieuwsgierigheid groeit...,dus ik wacht met spanning op het vervolg. Liefs